Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2011. június 15. 14:44 - kmaate

Vogon, izé, vogavadászat 2011

A tavalyi példámat követve idén is elhatároztam, hogy levadászom a Vogát és végre elmegyek nyaralni a Bumeráng stábbal. Részeredmény idén is:)

Van még elég város, ahol nem voltam mostanában, de rosszul vállogatnak, így csak Békéscsaba volt a 10 városból, ami kicsit is érdekelt. Ott viszont nem tudtam szállást foglalni, így maradt Gyula, ami szebb is egyúttal.

Szerdán hajnalban indultam neki, hogy időben Gyulán legyek, viszont időközben tudatosúlt bennem, hogy Szolnokon megyek át és pont ott is van aznap a vadászat, szóval leszálltam és 2-3 órát vadásztam. 2-3 beszállókártya, majd tovább.

Gyulán aznap nem néztem meg semmit nagyon, viszont elmentem Békéscsabára az Isztambulira, ami nem volt nagyszám és a baklava is gyenge volt, a táncsosok többsége ronda, szóval indultam vissza, főleg, hogy a város sem nyújtott semmi látványellemet.

Másnap ugyanide vissza, izgalmas kamionkeresés, majd rátalálás, majd követés, szóval jófajta vadászat. Két beszállókártya, de sajnos egyik sem nyerő.

Majd vissza Gyulára és egy nagy Gyula-túra szerteszéjjel a városon, jól megnézve mindent, van, amit kétszer is. Majd kis olvasás és másnap haza.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr472986195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása