Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2010. szeptember 30. 10:24 - kmaate

Molyos tematikus napok

Nekem nagyon bejött a születésnapomra időzített nemzetközi kalóznap, ami a moly.hu-n zenével, karcokkal és sok nevetéssel telt.

Így hát nekem is lett jópár ötletem, aztán meglátjuk mi lesz belőle.

 

Így szerveztem:

-sztárnapot

-raper és helyi menő napot

-parasztnapot

-huncut napot

-századelős napot

és

-spanyol napot.

Ebből lement tegnap a sztáros, 42 emberrel, 42 sztárral, Bullock-tól, Portman-ig, de én magam is 12 különböző ember nevébe, bőrébe bújtam bele óránkénti váltással. Jó móka volt ez is.

 UPDATE: aztán meguntam, meg letiltották, hát ennyi. Azért legalább huncut nap végett megismerkedtem egy helyes lánnyal, az is valami.:)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr602334117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása