Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2010. szeptember 28. 15:56 - kmaate

Születésnap egy rossz évben

Mert hát mint írtam már, ez a nap nem más, mint a többi, ráadásul rossz év is van. Amit megtehettem, hogy kivettem 4 nap szabit, hogynehogymár dolgozzak születésnapon, meg névnapon. Csütörtökön mozis gyereknapot tartottam, elmentem az Adél és a múmiák átkára, a Garfield 3D-re és a Shrek 4 3D-re, nem volt élvezetesebb, mint egy másik nap.

Pénteken pihi.

Szombaton meg jött a Bálint és Katival meg Dáviddal négyesbe elmentünk először is hajókázni, mert Örökségvédelmi nap volt,  vagy valami hasonló és ezért ingyen levittek Csepelre, ott kóvályogtunk, kicsit talán sok is volt rá a 4 óra. Aztán Kati haza. Mi fiúk, elmentünk, megettük a Hulk bugeremet, már aki, mert Dávid még ezzel sem tudott megbirokozni. Aztán Dávid el. Mi Bálinttal felmentünk a Sándor Palotába, de nem volt valami nagy szám, meg már szerintem voltam is már, de a kilátás szép. Innen lementünk a Dérinébe, mert tartoztak nekem egy sütivel és adtak is, csak ki kellett várni, meg hát szép hely, úgyhogy valószínű megyek még, szóval nekik bejött a reklám ilyen formája.

Aztán go az Urániába, hogy nézzünk mozigépészt, de kiderült, hogy csak este 11-kor van, ami nekünk már persze nem jó. Úgyhogy vissza Bacsóba, ott még gofripartiztunk a molylányokkal meg húgom is ott volt, de gofriig nem jutottunk, mert irány hazafelé, hogy elcsípjük a vonatot.

Vasárnap szülinapozás, kosárlabdatortával és hasznos ajándékokkal, valamint egész napos Kalóznapozással a moly.hu jóvoltából:) Ez vicces volt, no.

Hétfőn vissza, kedden meg pihenés. Magamtól meg idén még nem kaptam ajándékot, mert nincs túlsok mindenre szükségem és így hónap végére már nincs is miből finanszíroznom. Hát ennyit erről a hétvégéről.:)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr812329867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása