Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2010. augusztus 11. 09:45 - kmaate

A Zemp lény

Voltam már a Zemplénben, még osztályt kirándulni, de az régen volt, meg fényképezőm sem volt még akkor, szóval újra tervbe vettem és bár tavaly nem sikerült nyélbe ütni, idén összejött.

Pénteken indultunk, hogy még kifogjuk az évszázad viharát, úgyhogy lecsónakáztunk Sárospatakra délután. Lecuccoltunk, majd elmentünk megnézni a várat, majd nyugovóra tértünk.

Másnap a túra a Tengerszemhez vezetetett, ami nincs közel, de sáron át, és viszont még koszos is, ennek ellenére azért mégis jófajta. Majd visszatérve kocsival irány Sátoraljaújhely és azon belül is a Kalandpark, azon belül is a libegő, ami a leghosszabb magyar viszonylatban. Itt fel és le és közben Petivel még kilátóztunk is, míg a lányok ezt elfelejtették és inkább boboztak.

Innen irány Füzérradvány, ahol van egy kastély, ami előtt elbohóckodtunk fényképcsinálási tevékenység végett, majd irány Füzér, ami meg vár és magasan van és nincs nagyon kiépített lépcsőrendszer oda fel.

Fáradtan haza, azt még petanqoztunk is egyet.

Vasárnap kicuccolás és irány Boldogkőváralja, ahol persze le volt zárva a legjobb rész és a fényképezőm is elromlósat játszik azóta.

Eztán elhagyva Zemplént, irány Tiszadob, ahol van egy kastély meg labirintus meg Tisza. Majd végetért a program és jöttünk haza. Ennyi.

komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.