Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2024. március 21. 09:02 - kmaate

Velence-Tirana

Mivel annyian mondták, meg mutatták újra elővettem a Velence dolgot, de az sosem volt egyszerű a menetrend miatt, de hosszú hétvége és érdektelen másik város beiktatásával össze lehetett hozni végül és nem is bántam meg.

1. nap.

Kényelmes kora délutáni járattal le Treviso-ba, könnyedén be Mestre-be, mert felesleges megszállni 3x annyiért Velencében, ha amúgy meg lehet tőle 10 percre is. Arab ember, furcsa szagú lakás, papír falak, de egy éjszakára megtette.

2. nap

Reggel korán keltem, 10 perc alatt bent voltam Velencében és kezdődhetett a túra. És remek is volt, nem volt tömeg, az utcák üresek, 1-2 járkáló és az egész város a maga labirintusszerűségével, hidjaival, kanálisaival nagyon különleges volt.img_20240316_082032.jpg A tematika persze filmhelyszínek Indiana Jones, Mission Impossible, Pókember, stb. vonalon. Aztán 9 előtt még várni kellett egy könyvesboltnál, hogy nyisson, onnan már elmúlt a varázs, nyitás után meg a St. Mark felé kanyarodva már tömeg volt és rosszabb idő, szóval még az Arsenalig elsétáltam, majd hajóval el is távolodtam vissza a reptérre, sok-sok várás és el Tiranába. Késő este még kipróbáltam a szebb napokat látott hotel medencéjét és pihi.

3. nap

Szegényes reggeli, könyv olvasgatás, wellness majd délután ki a városba. Lesétáltam az Aréna-Piramis-Opera távot némi street art nézéssel, de hát alapvetően nincs sok minden Tiranában. img_20240317_170926.jpgMajd ki a reptérre ahol volt ingyen vip lounge-om, de semmi kaja nem volt, úgyhogy még ezt se tudtam leenni. Majd késéssel és kavarással, de 1 körül otthon és vége az immár sajnos emléktúrának is minősített kis kiruccanás.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr6118357355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása