Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2014. december 31. 09:46 - kmaate

Ünnepek

Lefutott az egyik ünnep, folyamatba a másik nem létező, de legalább szünet van.
Kezdtem a szünetet egy megfázással, talán egy 10-12 nap után már kilábalok belőle. 24-én mentem haza, előtte lenyomtam az utolsó Hobbit részt, sikeresen elkéstem a vonatot, így vártam 59 percet a következőre, majd megérkezvén Újvárosban vártam másfél órát a buszra, ami csak nem akart jönni, majd a második-harmadik nem jövésnél már ki is derült, hogy nem is jár busz délután, mert ünnep van. Végülis ja, a lényeg, hogy ünnepekkor, ha nincs kocsid, nem mehetsz sehova, maradj szépen otthon. Szóval 5 óra alatt hazaérkeztem, de mivel nem is volt aznap, sem másnap karácsony így végülis mindegy. Szóval csak harmadnap lett karácsony, de legalább kaptam zombi túlélő készletet (effektív csak közepesen használható:), az is valami.
Majd 28-adikán vissza és még 30-án nyomtunk egy útókarácsonyi, előszilveszteri társasjátékpartit.
De nézzük még mi nem volt karácsonykor, hogy rontsuk a statisztikákat:
Nem ettem egy deka: mézeskalácsot (sütit is csak egy fajtát és abból sem túl sok maradt), halászlevet, töltött káposztát, bejglit, bármilyen halat, bármilyen lencsét és ma sem fogok enni disznót sem. Nem tudom még mit szoktak enni a magyarok, de láthatólag tudattalanul is kerülöm, amit ők szoktak, ellenben virsli valószínű lesz, ha hoz a Tescos srác:)
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr717025567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása