Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2011. szeptember 26. 11:29 - kmaate

Alvó villamosok, Batman és az Angyalok kertje

Na, zombi nem leszek és a szállodás is behalt terv, de majd csinálunk jobbat.

Viszont pár szó az elmúlt két hétről.

Voltam múlt hétvégén a Baross Kocsiszínbe, mert egyrészt Kultúrális Örökség Napja volt, másrészt meg ott van a ház előtt és idegesít, mert hangos. Elmentem, megnéztem, bele mentem és ott voltam, sok szót nem pazarolnék rá, mert nem túl érdekes egy kocsiszín, de sok időt sem vett el.

Közben a Képes Kiadótól kaptam kölcsönbe 9 képregényt, főleg Batman-eket, úgyhogy az a hétvége képregényolvasással telt továbbra, majd mostmár Trónok harcát olvasgatok.

Tegnap pedig a Farkasréti temetőbe mentem el a molyokkal, ami elég nagy területen van, meg vannak érdekes sírok is, meg sétának első osztályú, sőt kilátás is volt utána lefelé a városra, szóval megérte.

Más nincs, vagy remélem nincs.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr493257384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása