Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2010. szeptember 28. 16:00 - kmaate

Retrohetek

Volt egy olyan nyári tervem, hogy lemegyünk barátokkal a Balcsira és csapunk egy 80-as évekbeli retróhétvégét, szar filmekkel, lángossal és traubiszódával. Persze ebből se lett semmi. De hogy ne vesszen pocsékba az a sok rossz régi film, ezért én nekiültem és hetek alatt, de végpörgettem. Szigorúan szinkronosan, úgyhogy az elmúlt 15 év kb. 30 szinkronos filmjéből 15-öt most abszolváltam. És hát íme akkor a lista:

Amerikai ninja
Szupercsapat (pilot)
Magnum (pilot)
Bombajó boxoló
Cliffhenger
Die Hard
Különben dühbe jövünk
És megint dühbe jövünk
Jöttünk láttunk visszamennénk
Knight Rider (pilot)
Krokodill Dundee
MacGyver (pilot)
Nicsak ki beszél
Miami Vice (pilot)
Smaragd Románca
Baywatch (pilot)

Sohatöbbet!:)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr892329873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása