Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2014. szeptember 05. 14:33 - kmaate

Összevissza szervezés

Miközben zajlik a nagy melós szezon és őrültekházától egészen a nyugodt napokig (volt egy ilyen) változékony a napközben, addig azért zajlik az élet délután meg hétvégén.
Szerdán letudtam egy régi adósságomat és megnéztük a Margit-szigeteken a világító-zenélő szökőkútat, de még mindig nem az igazi, mert nem volt túl este, szóval még egyszer kell menni.
Péntekre Hasselhoff meg 80-90-es évek zenéi koncertre akartam menni, de aztán senki nem jött, kijutni meg vissza meg nehézkes éjjel, így az elmaradt, helyette azt mondta a Juventus, hogy a belvárosba egy interjú idejéig lesznek a fellépők meg Kitt, aki/ami érdekelt volna, már szinte szabit vettem volna ki, de aztán mégsem és jól is tettem, merthogy bár 10 percenként nyomták a promót, szart idamenni a Hoff meg a Kitt, ahova kellett volna, úgyhogy feleslegesen keltem korán meg hallgattam ezt a rádiót.
Szombaton úgy volt, hogy nyerek egy lakást, ezért kimentem a Hungexpora, ahova azt mondták, hogy meg kell keresni egy kulcsot. Végül kiderült, hogy nem volt eldugva kulcs, hanem csak "kulcs" és egy prospektus telefonszámát kellett visszafelé felhívni és akkor tiéd a lakás. Nos, erre nem gondoltam, bár még 10 perc, azt megjött volna ez a gondolat is, így inkább csak intenzív órás séta a nyeremény meg, hogy tudom, hogy néz ki a Hungexpo átulcettig.
Vasárnap úgy volt, hogy Tahiti útat nyerek meg kocsit, ezért kimentem a Margit-hídig, mert gumikacsákat úsztattak és az első 100 nyer. Már alapból ez is gyanús volt, merthogy nincs olyan, hogy első 100. Ott úszik egy folyón 30-300 méteres sugárba kacsák van egy csónakod, hogy szeded össze a 100 legjobbat? És ha még lenne sok csónakod, akkor is lehet, hogy 87-et vagy 123-at veszel ki.

DSC_0099.jpg
Node nem ez volt a legnagyobb baj, de a szervezők annyira elbaszarintották, hogy a kacsák konkrétan tényleg bármerre úszhattak a Duna két oldala közt és tényleg volt egy hajújuk, ezért a középmezőnyből már elkezdték a táv tizedénél kiszedni az épp leesett kacsákat és belapátolni a hajóba, míg az elsők úszkáltak szabadon, tán még ma is úszkálnak. Nyert az első 100? Nem. Van, aki az első 100-ban van és nyert? Valószínű nem. Akkor meg mi a tök értelme volt. Jobb lett volna megtartani a kacsát, az legalább poén. Látni se lehetett semmit, mert tömeg volt és késtek is a szervezők. Szervezésből elégtelen.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr256672747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása