Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2017. szeptember 25. 14:10 - kmaate

Ünnepi mókázások

Bár egyre kevésbé ünneplek bármit, de azért voltak megemlékezések az öregbítésem és a nevem miatt is, bár továbbra sem értem minek.

Szóval szombaton még Kovácsiban volt egy családos ünnepség, főleg másra koncentrálva, aztán vasárnap Venyimen pici ráadás. Kedden meg dátum szerint de diétámat némi DonPepés rendelés megzavarta és kb. ennyi volt a program és azóta is rajtam a +2 kiló ez miatt. Viszont a névnapra már sikerült szabadságot szerezném, bár a legnagyobb hajtásban vagyunk egy hónapja, 6-kor már van, hogy bent vagyok, este 7-kor meg van, hogy még ugyanott, de egy nap belefért bár ennek is majd én iszom meg a böjtjét.

Reggeli után egy medencepartyval kezdtünk, a Zara Hotel tetőtéri medencéjét már régóta kinéztem, meg a bejárat is impozáns volt, hogy egyszer kipróbáljam, így ott kezdtem. Igaz az idő pocsék volt, így a kinti medencét csak percekig használtam, viszont bent a medencét s a jakuzzit is eleget és ráadásul nagyrészt egyedül.

20170921_095425.jpg

Utána egy masszázzsal folytattam, bár mostmár tényleg ki kell jelenteni, hogy a masszázs rossz, teljesen fájdalmas, semmi élvezet nincs benne, úgyhogy abba kéne hagynom, csak olyan ritkán megyek, hogy mindig elfelejtem:)

A kedvenc gyroszosnál ebéd, majd otthon pihengetés, vacsorára kürtöskalácsburger és a napot stand up esttel zártam. Közel tökéletes hétköznap, tényleg a masszázson kellett volna fogni meg a délutánt kicsit aktivizálni, de így is jó volt:)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr8212894962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása