Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2017. szeptember 11. 13:57 - kmaate

Apró pénz

Mivel a munkában csak ígéretek és talánok vannak, a fizetés meg sosem elég a fennmaradásra, plusz mostanában több lehetőséget találni, így az elmúlt hónapban voltam augusztus 20-as tűzijátékot rendszabályozni, részben azért, mert 10 éve nem láttam a tűzijátékot és itt még fizettek is érte, miközben pár kabarét meghallgattam a fülesbe és amúgy is diétás órákat állni az utcán.

20170903_210041_gyali_ut.jpg

Voltam a Magyar-Portugálon beengedőember, részben persze azért mert még nem voltam a Groupamaban, meg mert hétvégére esett és megnéztem ki az a C. Ronaldo. És mostanában már hétvégén is van statiszta munka, úgyhogy vállaltam sorozatot is, így a Csak színház...-ban is és az Aranyélet harmadik évadában is feltűnök vagy csak kivágnak. Hozzátéve, hogy a négy napi munka nem hozott annyit, mint, hogy hétvégén megint elromlott a bojler és kijöttek megjavítani egy óra alatt. Könnyen jött, könnyen ment. És alig több ígért pénzt vesztettem, mint amennyit azzal spóroltam, hogy jó időben keltem fel pár hete hétvégén és sikerült harmadáron beszerválni egy New York repjegyet, szóval ez már biztos, bár még mindig túl nagy gap-et érzek Kréta és a tavasz között.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr6312821520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása