Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2017. augusztus 16. 08:55 - kmaate

Kártevők és koncert

A lakást egyszercsak ellepték a molyok. A moly része még hagyján, bár zavaró, de könnyű leütni őket, a gázosabb a kukacuk, ami tönkrevágta az összes zabpelyhemet, lisztemet, kakaóporomat, cukromat, gyakorlatilag minden ment a kukába. Aztán jött a csapkodás, minden ecettel való letörlése, bontatlan dolgok lefagyasztása, de gyakorlatilag 100%-os volt a veszteség a hütőn kívüli élelmiszereknél. Kb. egy hétig tartott az írtásom, mindig volt mit csapkodni. Aztán most vettem ilyen kitevős elkapóst, de igazából egy kapásom sem volt vele, úgyhogy valószínű már felesleges, viszont ez a hülye akár egy évig is elél bebábozva, úgyhogy ha most veszek lisztet az sincs biztonságban, másnapra belemenne az ami most nincs is ott (lásd muslincák vagy dögkukacok).

Hogy ne legyen nyugtom aztán egyik éjjel zörgésre keltem, lenéztem, de semmi betörő nem látszott az ajtó előtt, de aztán megint zajongtak, lelopodztam, de a fal mögül jött, na mondom egér. Azért nyitva hagytam azt a szekrényajtót amely mögött a falban hallottam. Na reggel nézem, hát el is szalad csak éppen patkány. Hívtam gyorsan a patkányírtókat, akik csak másnapra tudták vállalni. Aznap éjjel még zajongott ugyanúgy, aztán másnap meg kirakták nekik a mérget, viszont már akkor este nem is volt, ami vélhetőleg nem a méreg haszna, mert az csak 4-5 nap alatt használ, persze az is lehet, hogy csendesebben dorbézol. Lényeg a lényeg, azóta nyugodság van, de ezekszerint a szekrényfalam a pince felől lyukas ami azért nem szerencsés dolog, bár most le van téve a pincébe meg a lakásba is a méreg, szóval pár hónapig biztos nincs újabb action meg eddig sem volt, de azért nyugtalanító.

Közben viszont legalább egy régi adósságomat rendeztem és elmentem a Spancer Hill Magic Band koncertre, amit már évek óta nézek, csak mindig közbe jött valami. Ez meg kb. hozta az elvárt szintet, de azért lehetne jobb is.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr7112754472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása