Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2017. június 09. 09:30 - kmaate

Temető és wellness

Szóval szombat hajnalban hazaértünk Izlandról, másnap mostam, pakoltam és vasárnap délelőtt már mentünk a Salgótarjáni utcai Zsidó temetőbe bejárásra. Már nem is tudom mi volt az alkalom, alapból nem nagyon lehet oda bejutni, így megragadtam, nomeg közel is volt, bár igazából az elvárásokhoz képest csalódás, mintha láttam volna már érdekesebb zsidó temetőt is.

_dsc6164.jpg

Aztán egyből indultunk Poroszlóra wellnesselni. Épphogy elértük a csatlakozást, majd vagy 2 km-t toltuk, húztuk a táskákat a szegénynegyed legnagyobb örömére, de pár óra múlva már fürödhettünk a medencében. A két éjszakába sokminden nem fért bele, de azért jó volt, sok medencézés, bár a szállás csak úgy elzárta a medencét a fele alkalommal, mondván, hogy most a legjobb takarítani. Elmentünk a Poroszlói Ökocentrumba, ami mindenképp megér egy látogatást pluszba még hajókázással is a Tisza-tavon, de sajnos két tucat visongó, csónakázásban semmi élvezetet nem látó gyerekkel, szóval abban mi se láttuk meg az igazi szépséget. Hát kb. ennyi, de kellett az a pár nap még Izland után.

Azóta meg sajna deaktivizáció, pedig lett volna jó programok, de hamarosan indul az újabb tervezgetős és megvalósítgatós kör.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr2112580889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása