Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2017. március 06. 12:08 - kmaate

Luxembourg és egyebek

A február vége, március eleje már pörgősebb volt. Voltam Hans Zimmer koncerten, ahol nem volt Hans Zimmer maga és még a darabok sem mind Zimmertől voltak, erősen hamis fúvósszekcióval de néhol előkapott élő Lisa Gerarddal, egynek jó, de nem emlékszem hirtelen, hogy rosszabbon lettem volna.

Aztán február végén irány Luxembourg némi céges tanfolyásból kifolyólag. Első nap már 3-kor kelni és menni kellett, mert egész Luxembourgot meg akartam néznia aznap délután már, ami sikerülhetett volna is ha nem -1-nek érződő esős idő fogadott volna. Így egyedüliként a viharban megmásztam azért Vianden várát, de már a többi vidéket kihagytam mert teljesen szétáztam. Másnap aztán 6-ig tanfolyam, szóval sok mindenre nem volt idő és kedv, aztán el is ment repjegyvásárlási segítségadásban. Harmadnap már 5 előtt vége volt valamennyire, így egy helyi Fantasybox nevű üzletbe mentem, egyrészt mert még maradt pénz a kapott költőből, másrészt jó várost nézni, főleg, ha az ember nem találja meg a csatlakozást és ezért 2 km-t sétál az üzletig, harmadrészt meg mert facebookon behülyítettek, hogy egy adott termék csak 7 euró, aztán nem mert 17, szóval ott maradt de sétáltunk legalább.

20170303_085815.jpg

Aztán negyednap már enyém volt a délelőtt, így gyalogosan bejártam az óvárost meg a várromokat, igazából nincs sok minden ebben a városban, így hamar megvolt minden, aztán lehetett hazajönni.

Azóta meg már voltunk Titok galériába, ami UV meg sima meg fluoreszkáló képsorozat és azóta újra őrültekháza van a cégnél és terhelés 300%-on, de legalább zajlás van és ha várni is kell, már látja az ember az egyéb dolgok közeledtét:)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmaate.blog.hu/api/trackback/id/tr5412316915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása